Bu haber 24 Mart 2015, Salı 10:23 tarihinde eklendi. 665 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Hüdaverdi MERCAN’a destek mesajı yazın

Mayıs 2015’te yapılacak olan Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Genel Başkanlığı seçimlerinde Genel Başkan Adayımız Gazi Hüdaverdi MERCAN’a bireysel olarak desteklerinizi, mesajlarınızı Genel Başkan Adayımızın http://hudaverdimercan.com/ İnternet sitesi ziyaretçi defteri bölümünden iletebilirsiniz.
Hüdaverdi MERCAN’a destek mesajı yazın

Genel Başkan Adayımıza destek Mesajı yazmak için TIKLAYINIZ: http://hudaverdimercan.com/

 

 

DAHA ÖNCE YAZILAN DESTEK MESAJLARINDAN BAZILARI

 

Erdoğan İl Sakarya Tarih 10 Mart 2015 at 08:59 Saatleri:

Hayırlı uğurlu olsun inşallah Mayıs 2015'de Siz ve ekibiniz bu görevi devralacak camiaya hizmet edeceksiniz. 

 

Savaş YÜCEL İl Ankara Tarih 10 Mart 2015 at 10:04 Saatleri:

Hüdaverdi arkadaşıma çıktığı GENEL BAŞKANLIK yolunda başarılar dilerim, ben bu yolda başarılı olacağına inanıyorum. Şayet kendisine dediğim gibi; en ufak bir yanlışta kâbusu ve en keskin muhalefeti ben olacağım. Doğru olan her konuda da sonuna kadar destekleyeceğim... 

 

bülent özhan İl bursa Tarih 10 Mart 2015 at 12:39 Saatleri:

Çocuk yaşlardan beri Hüdaverdi MERCAN ı tanırım kişiliği lise çağlarında bile oturmuştu güçlü, tuttuğunu koparan azimli ve hırslı bir abimiz di. Kader bu ya kendisi gazi oldu, eniştesi gazi oldu bu kaderini değiştirdi. Temsil kabiliyeti yüksek haklarınızı arayan ve takip eden bir başkan olarak görevini layıkı ile yürüteceğinden eminim allah yolunu açık etsin.... 

 

Akif AYDIN İl ANKARA Tarih 10 Mart 2015 at 13:12 Saatleri:

Değerli kardeşim; çıktığın yolda sana başarılar dilerim. 25 yıla yakın arkadaşlığımız da azimli, dürüst, herkesin yardımına canı yürekten koşan, doğrudan ve haktan ayrılmayan ileri görüşlü bulunduğu kuruma ve gruba olumlu katkıları olan son derece pozitif kişiliğinle her işte başarılı olacağına inancım tam. 

 

Mehmet yozcu İl Adana Tarih 10 Mart 2015 at 13:55 Saatleri:

Hayırlı olsun yolunuz açık başınız dik olsun. bu kutsal davada sizlerle olmak bir sevaptır 

 

sebahattin toplama İl kahramanmaraş Tarih 10 Mart 2015 at 15:13 Saatleri:

siteniz hayırlı olsun abi. inşallah genel başkan olduğunda genel merkez sitesinide hizmete açarsın abi. allah yar ve yardımcın olsun. 

 

Erkan alpdağ İl İstanbul Tarih 10 Mart 2015 at 16:59 Saatleri:

HÜDAVERDİ MERCAN BAŞKANA CIKTIĞI BU KUTSAL YOLDA KENDİSİNE VE EKİBİNE BAŞARILAR DİLERİM

 

Halil İl hatay Tarih 10 Mart 2015 at 17:37 Saatleri:

Özgürlüğü ve değişimi bu camiaya yaşatmak senin yapacağın güzelliklerle bu camia birlik beraberlik ve huzurlu günlere yol alacaktır... inşallah...

 

Nihat Ozkoc İl istanbul Tarih 10 Mart 2015 at 19:07 Saatleri:

Hudaverdi bey bu ulvi yolda size başarılar diliyorum. Sonunakadar desteklediğimi bilmenizi isterim

 

CEM İRİK İl ADANA Tarih 10 Mart 2015 at 19:09 Saatleri:

gazi şehit ailerini ve vazife malulu hepsini hepsini bir arada tutacak başkan lazım ve hakkımısızı söke söke alacak başkan istiyoruz

 

yücel erkılıç İl ankara Tarih 10 Mart 2015 at 19:16 Saatleri:

allah hayırlı ugurlu etsin.

 

Osman ÜNSAL İl İSTANBUL Tarih 10 Mart 2015 at 19:42 Saatleri:

Sevgili Kader arkadaşım; Birlik beraberliğe ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde yanımızda olacak, şahit aileleri ile gazilerimizi yeniden toparlayıp bir arada tutacak bir lider olacağına inancım tamdır. Allah yolunu açık etsin.

 

hasan yıldız İl kütahya Tarih 10 Mart 2015 at 20:15 Saatleri:

sonuna kadar arkandayız başkanım

 

mustafa İl osmaniye Tarih 10 Mart 2015 at 20:20 Saatleri:

gardaşım çıktın bu yolda muhavak olmanı gönülden istiyorum.bahtın ve yolun açık olsunç BAŞKAN

 

Alper ÖZCAN İl ankara Tarih 10 Mart 2015 at 22:19 Saatleri:

Çıktığın bu kutsal yolda başarıların daim olsun abi

 

ERDOĞAN ÇAYLAK İl İZMİR Tarih 10 Mart 2015 at 22:22 Saatleri:

Sayın Genel BAŞKANIM Sayın Hüdaverdi MERCAN Bey kardeşim Seni canı gönülden Destekliyorum bu secimi de EZE EZE Alacagını biliyorum cünki herkes senin yanın da Bir Toplumu bir araya getiren birisi büyük bir liderlik vasfına sahip birisidir sen de bu vasıf fazlasıyla var biz İzmirli ler olarak gözlerden uzak olsa da inan ki gönülden senin yanında Allah yardımcın olsun İZMİR DEN SANA TAN DESTEK Sevgi Saygılarımla Gazi Erdoğan Çaylak.

 

Yakup İl YAŞAR Tarih 10 Mart 2015 at 22:47 Saatleri:

Paşam, sana ve ekibine başarılar dilerim... Bu seçimlerde başarılı olacağından hiç kuşkum yok, başkanlığı alacağına inanıyorum. Yolun açık olsun...

 

murat sekman İl sanliurfa Tarih 11 Mart 2015 at 06:28 Saatleri:

SAYIN HUDAVERDI BASKANIM SONUNA DEK YANINDAYIM SAHSEN HIC KARSILASMADIN SENINLE VE HAMIT ABIYLE AMA OKADAR COK DURUST VE SAMIMISINIZKI YUZUNUZDEKI O GUZELIK VILE SIZI ANLAMAYA YETIYOR ALLAH YARDIMCIN OLSUN. ABILERIMMM

 

gazi adnan kaya manisa İl manisa Tarih 11 Mart 2015 at 09:44 Saatleri:

ben her zaman sonuna kadar tam desteliyorum yeterki taner uran gitsin biz manisayı kazanamasakta burda bir türlü oyunlar oynandı genel merkez yönetiminde bunun yanına kalmayacaktır hüdaverdi başkan sonuna kadar tam destek kim ne derse desin başarılarınızın devamını diler dernekten atılanları hiçbir zaman unutmayınız saygılarımla ( www.gazi45radyosu.com ) ailesi olarak

 

Akay SEVLİ İl Kayseri Tarih 11 Mart 2015 at 10:00 Saatleri:

Sayın Hüdaverdi MERCAN Çıkmış olduğunuz bu yolculukta zaferi kucaklamanızı dilerim. Allah yar ve yardımcınız olsun..Yolunuz açık ve aydınlık olsun..

 

Hamit Yıldız İl Gaziantep Tarih 11 Mart 2015 at 11:20 Saatleri:

Mayıs 2015 Genel Başkanlık seçimlerinde Genel Başkan adayımız Gazi Hüdaverdi Mercan'ı sonuna kadar destekliyoruz ve her zaman yanındayız. Bu kutlu yolda başarılı olacağına inancımız tamdır. Allah yar ve yardımcınız olsun.

 

SEBAHATTİN İl ADANA Tarih 11 Mart 2015 at 12:13 Saatleri:

ESKİ YÖNETİM TARAFINDAN YAKIN TARİHLERDE ŞU YASA ÇIKACAK BU İMKANLAR VERİLECEK DENİLİYORSA BUNA İNNANMAYIN ŞİMDİYE KADAR SARI ÇİZMELİ MEHMET AĞA MIYDI GENEL BAŞKAN ONUN İÇİN YALANDAN BIKTIK DEĞİŞİM ŞART HÜDAVERDİ KARDEŞİME GÜVENİYORUM BAŞARILAR DİLERİM 

 

Nman DAĞ İl İzmir Tarih 11 Mart 2015 at 14:02 Saatleri:

Hüdaverdi kardeşim, mücadeleci ruhun,pırıl pırıl bir kalbin var, çıktığın yolda başarılar dilerim . Kahraman Gazim selamlar ,saygılar.

 

Mustafa AK İl Samsun Tarih 11 Mart 2015 at 18:29 Saatleri:

Hüdaverdi kardeşimi ilk 1996 yılında tanıdım aynı işyerinde mesaiye başladık. Ankaranın yabancısıydım ve bana çok yardımcı oldu yani kardeşlik yaptı o nedenle kardeşim diyorum. İyiki de tanımışım o günden bu yana ailecek görüştüğüm hiç bağlarımızı koparmadığımız bir kardeşimdir. Çıkmış olduğu bu yolda her zaman sonuna kadar yanındayım Allah yar ve yardımcın olsun yapabileceğim bir şey varsa her zaman emrindeyim...

 

Hakverdi AYDIN İl KOCAELİ Tarih 11 Mart 2015 at 21:52 Saatleri:

ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN BAŞKANIM...

 

Aşkın POLAT İl istanbul Tarih 11 Mart 2015 at 22:05 Saatleri:

Değişim zamanı geldi geçiyor bile haklar çıktı çıkacak diyen seçim zamanı hariç sahada olmayan bizi yeterli oranda temsil edemeyen bir yönetim var oryada ama bir internet sitesi bile yok malum siteyi kullanıyor sıfat bolluğu olan bir seyahat kartımız çıktı genel merkezden ses yok üç yıldır erken emeklilik madalya maaşından bahsediliyor ses yok iktidar partisi hunu şimdi çıkartsa ben yaptım der genel merkez madem biliyorsun niye seyahat kartı ucubesine engel olamadın yazık çok yazık camia için bir şans bir nimet olan güzel insan kahraman gazi sayın Hüdaverdi MERCAN a başatılar diliyorum camia çok şey kaybeder eğer aynı yönetim görevde kalırsa aklın yolu birdir

 

Hüseyin Hüsnü ÇINAR İl Adana Tarih 11 Mart 2015 at 22:16 Saatleri:

Üyeler arasında ayrımcılık yapan, kendi statüsü dışındaki üyeleri aşağılayan, dernek başkanı iken siyasete bulaşan, çalışmayan ama çalışıyor görünen eski genel başkan değişmelidir. Hüdaverdi Mercan kardeşime başarılar dilerim.

 

özgür sucu İl istanbul Tarih 12 Mart 2015 at 17:09 Saatleri:

Asıl saygıya değer olan, eleştiren kişi değildir. Güçlü adamın nasıl tökezlediğne ya da işi yapanın eksik olduğu noktaya dikkat çeken kişi değildir. Saygınlık, gerçekten meydanda olan, yüzü toza toprağa, tere ve kana bulanmış, cesurca çarpışan, düşen ve her seferinde ayağa kalkan, büyük coşkuları, gerçek bağlılıkları bilen ve kendini değerli bir amaca adayan, en iyi durumda zaferi elde edeceğin, en kötü durumda, başarısız olursa, büyük bir cesaretle savaşarak başarısız olduğunu bilen, böylece ne zaferi ne de yenilgiyi bilmeyen ürkek ruhların arasına katılmayan kişiye aittir. Kaybetmekten korkmadığın zaman kazanabilirsin.ÖZO

 

ERDOĞAN ÇAYLAK İl İZMİR Tarih 12 Mart 2015 at 21:02 Saatleri:

Sayın Hüdaverdi Başkanım Dedemin Güzel Bir Lafı Vardır Söyle Derdi BİR İŞİ BİLEN YAPAR AZ BİLEN AKIL VERİR BİLMEYEN ELEŞTİRİR YAPAMAYAN DA ÇAMUR ATAR Derdi Demek ki Haklıymış Kısadan Hisse anlayana Ayten Hanım da Tam Buna Uydu

 

nebahat çoban İl eskişehir Tarih 22 Mart 2015 at 13:33 Saatleri:

başarılar diliyorum ve göreve geldiğinizde diğerlerinin yaptıklları larını yapmaz tüm şehit aileleri ve gazilerin haklarını savunursunuz .ayrım yapmazsınız Allah yardımcınız olsun.

 

bedri İl ELAZIĞ Tarih 23 Mart 2015 at 07:34 Saatleri:

calışmalarınız için tesekkurler Allah yolunuzu açık ettsin.

 

Yazdır Paylaş
ETİKETLER :